5.1.10

Yello

245 TL

7 comments:

DB JUNK said...

Bu ayakkabıya aşık oldum:) Begüm'de çok beğendi, aynı şeyi almamak için vazgeçmek zorunda kaldım:(
Bu conceptte daha çok model olmasını isterdim:)

Zeynep Atinc said...

Ahh şu vakitsizlik ama yapacağım, ve de size bir süpriz!!!

DB JUNK said...

Heyy super suprizlere bayılırım:)

Anonymous said...

Ben de aşık olarak aldim bu ayakkabıyı ve o pek ciddi ofis ortamıma inanılmaz renk kattı..:) Yaz modellerini gormek icin sabırsızlanıyorum Zeynep'cim... Onur Marşan

Anonymous said...

Yarın bloomberg de petrol sektorunu anlatacagim saat 16:00 da. Giysem mi diye dusunuyorum.. ehi ehi ehi.. Onur

Zeynep Atinc said...

Yaa kesin giy!! Sıkıcılıktan kurtarır, espirili olur :)

Anonymous said...

kıyafeti tutturamadım...Siyah yerine petrol mavisi bir takım giydim... Aslında o ayakkabiyi da almak istemistim biliyorsun.. :)